Stranice

srijeda, 19. veljače 2014.

Nova stranica života

Pozdrav svima Cool

Uskoro odlazim u Englesku i u ovom blogu ću pisati o svim pripremama za odlazak i životu tamo.

U današnje vrijeme najčešće rasprave se vode upravo o sličnim situacijama i odlasku u strane zemlje u potrazi za poslom i boljim životom.
Za moj odlazak izvan granica lijepe naše, zaslužna je višegodišnja neuspješna potraga za poslom u Hrvatskoj. Nakon hrpe poslanih mailova, zamolbi, razgovora, dogovora, pregovora, nadanja, razočaranja... pružila mi se prilika za novi početak, ali izvan Hrvatske.

Nakon odlaska nekoliko mojih prijatelja i poznanika u strane države, i priča koje sam čula od njih i ja sam počela razmišljati o tome. Naravno niti jedna sudbina i priča nije ista, sve ovisi o osobi, sreći, sudbini, snalažljivosti, prilagodljivosti i brojnim faktorima, ali bolje pokušati - pa reći nije to za mene, nego misliti šta bi bilo kad bi bilo.

Poslije svakog intervjua za posao i razočaranja, mislila sam i govorila da mi se pruži prilika za posao u inozemstvu, ne bih razmišljala ni sekundu prije nego bih rekla da.

    A onda kao grom iz vedra neba jedna poznanica mi je pružila priliku da dođem kod nje u Englesku, usavršavam engleski jezik, i zarađujem nešto love dok joj čuvam djecu i pomažem u kućanstvu.

U normalnim okolnostima ovo nije san snova, nakon završenoga fakulteta i privrženosti Hrvatskoj i svim krasotama u njoj, ali nažalost ne nudi i takve poslovne prilike.

U današnjim uvjetima i situaciji u kojoj se ljudi nalaze, ta ponuda je san snova za sve moje prijatelje koji tu ne mogu pronaći posao, a koji nemaju šanse pronaći posao ni u inozemstvu.

Pomislila sam I'm lucky bastard Cool

A onda nakon splašnjavanja prvotnog šoka i uzbuđenja, u glavi su mi se pokrenuli slapovi misli. Idem, ovo je super prilika, nakon 5 minuta - ma ne idem, prevelik je to zalogaj za mene. Ma ipak idem.... aliiii šta ću ja bez mojih prijatelja, rodbine, obitelji, kućnih ljubimaca, poznate svakodnevice.... Tko zna kako ću se ja tamo snaći.... i onda sam se uhvatila u mišjoj rupi. Sve je bilo super i krasno dok su drugi išli, a sada kad je došao moj red, skužila sam da to i nije tako laka odluka. Za neke moja odluka je hrabra, za neke luda, za neke, očekivana, za neke iznenadna....

Uglavnom od tada pa do sada danima i noćima me obuzimaju misli o svemu tome. Nakon svake nove informacije i detalja pojavljuje se novi šok i osviještenost da ja stvarno odlazim u Englesku, but I will be big girl in a big world Wink

Znam da moram na neke stvari zažmiriti i pregristi za svoje dobro.

Ovo novo iskustvo će mi pružiti brojne prilike da iskušam svoju unutarnju snagu, snalažljivost, da izgradim svoju čvršću osobnost, donesem neke životne odluke za koje sam sada bila neodlučna, postanem neovisna, naučim se boriti sama za sebe.... da vidim život, navike, tradiciju drugih ljudi i zemlje. Da letim prvi put avionom i ispunim neke životne snove...

Imam sreću da mi se ova prilika ponudila u pravo vrijeme. prije nego sam tu našla bilo kakav posao, prije nego sam se udala, došla u neku dob života da mislim da je prekasno za ovako velike promjene...

Za sada ovo su osnovne informacije o meni i blogu. Možda sam bila malo dosadna, i vjerovatno će prvi postovi biti više dosadni, jer ću pisati o dokumentima, shoppingu, pakiranju.... Ali sigurna sam da će teme biti zanimljivije nakon što se nađem u Engleskoj kao bačeni anđeo s nebaInnocent.

Nadam se da će vam se sviđati ovaj blog, njegova tema, postovi, a nekima će možda i biti koristan (radi hrvatske administracije), onima koji tek planiraju za odlazak u bilo koju zemlju, a tko zna možda baš netko od vas dolazi u Englesku Laughing

 Lijep pozdrav svima Cool Bye Cool

1 komentar:

Thank you for your support! Hvala na čitanju i komentarima